WEBOLDALAK KATEGÓRIÁJA SZERINTI CÉLZÁS
Kösse össze márkáját a weboldalak egy konkrét csoportjának imidzsével.
Ha reklámját a weboldalak egy konkrét csoportján jeleníti meg, megszólítja az ott tartózkodó felhasználók csoportját, ami pozitívan hat termékei imidzsére a felhasználók körében.
A termékét, szolgáltatását ezáltal szorosan összekötheti egy olyan témával, ami fontos ezeknek a felhasználóknak. Például termékét ezáltal összekötheti a kerékpározással, vagy akár a filmcsillagok világával is.
Reklámját a weboldalak kézzel kiválogatott csoportjain helyezheti el, amelyek közül könnyedén kiválaszthatja az Önnek megfelelőt. Ennek köszönhetően hirdetései mindig azoknak a felhasználóknak jelenhet meg, akik érdeklődnek egy konkrét téma iránt. A reklám természetes része lesz az oldalnak hasonló témája miatt, könnyebben megszólíthatja a látogatókat, és az Ön honlapjára irányuló forgalom is jobb lesz ezáltal.
A kampány kezdetekor egy előre kiválasztott lista alapján határozzuk meg, hogy hol jelenik meg a kampány, amelyet futás közben kiegészítünk a hirdetés specifikumai alapján, illetve amelyből kivesszük azokat a honlapokat, amelyek nem felelnek meg az elvárt specifikációknak.
Ez a stratégia napi szintű ellenőrzést igényel, nagyobb odafigyelést, mint a felületi célzás, ezért egy ilyen kampány minimális költségvetése 110 000 HUF + Áfa.
Ha érdekli a weboldal szerinti célzás, azaz ki szeretné választani, hogy mely honlapokon jelenik meg a hirdetése, kérjük keresse szakembereinket.