DMP – DATA MANAGEMENT PLATFORM
Gyűjtsön saját adatokat, és kombinálja azokat különböző kampányokkal és formátumokkal
Az Etarget data management platformként is működik, igaz részben korlátozott funkcionalitást nyújt, de cserébe ingyenesen.
Ez azt jelenti, hogy nálunk könnyen összegyűjthet közönséget, melyet aztán felhasználhat akármilyen kampányra rendszerünkben, bármilyen formátumban.
Az eszköz révén ki tud alakítani egy hosszú távú online kommunikációs stratégiát, és egyaránt lehetősége van ügyfélkapcsolati rendszer kiépítésére, márkaismertség megőrzésére, vagy ismételten bekerülhet egy új szolgáltatással, ill. termékcsoporttal a köztudatba.
Gyakorlati példa: Egy egészségügyi biztosítónak másképp kell kommunikálnia a már meglévő ügyfeleivel, és másképp a potenciálisan új ügyfelekkel.
Az ügyfeleket jellemzőik alapján csoportokra szedheti aszerint, hogy azok számára mik a prioritások. A fiatal felhasználók például részesíthetik előnyben az ingyenes szűrővizsgálatokat, vagy a családi kedvezményeket, az idősebbek például a beutalót egy jó fürdőbe. Ezeket a csoportokat az oldalon történő viselkedésük alapján be lehet azonosítani.
Az összes ilyen adatot ki lehet olvasni a weboldalon mutatott viselkedésből. Az Etarget a DMP-nek köszönhetően segít a biztosítónak ezeket az adatokat összegyűjteni, raktározni és felhasználni a célzás során a helyes célcsoport megállapítására.