KONVERZIÓRA OPTIMALIZÁLT BANNER

 

Beállítjuk display kampányát úgy, hogy a lehető legnagyobb hasznot hozza

A kampány beállítása több tényezőtől függ, például a hirdetett termék tulajdonságaitól, attól, hogy egy konverziótól mekkora hasznot vár (CPA), stb.

A kampány hatékony működéséhez össze kell gyűjteni azokat az adatokat, amelyek megmondják, hogy hol lehet megtalálni az Ön ügyfeleit, milyen kreatívokra reagálnak jobban, milyen oldalakról érkeznek a konverziók, milyen célzás éri meg jobban, és még sok más apróságot, ami miatt egy ilyen kampánynál hosszabb futamidővel kell számolni.

banner_konverzie

Az ilyen kampányokat szüntelenül optimalizálni, elemezni, riportolni kell, ezért a minimális kampányköltség itt 1 100 000 HUF + Áfa.

A konverzióra optimalizált kampányoknál két fő elvet tartunk be. Az első, hogy az adatok, amelyekhez ezáltal jutunk, kizárólag a kampány megrendelőjének a tulajdona.

Vagyis nem fordulhat az elő, hogy a kampány futása közben lokalizáljuk azt a csoportot, amely az Ön termékei iránt a legjobban érdeklődnek, majd ezt kihasználva nem fogjuk ennek a csoportnak a konkurencia reklámjait is megjeleníteni azzal az indokkal, hogy az a célunk, hogy a felhasználó a lehető legrelevánsabb hirdetést lássa. Az Ön oldalán állunk.

A másik elv az, hogy a mesterséges intelligencia és az algoritmusok jó szolga, de rossz úr. Ezért egy kampány kiértékelésekor és optimalizációjakor a kifinomult algoritmusokat ötvözzük a szakembereink tapasztalatával, és a kettő kombinációja adja a végső beállításokat.

Az Etarget tiszteli a hirdetői által összegyűjtött adatok értékét, ezért ezeket sosem osztjuk meg más ügyféllel sem a konkurens hirdetőkkel. Fontolja meg, milyen rendszer választ, vigyázzon, hogy szakismereteit más ne használhassa.

 


Kapcsolat

Etarget SE Szent István tér 4-5. 5. em. 2. 1051 Budapest

uzlet@etarget.hu

+36 1 / 445 37 83