KULCSSZÓ ALAPÚ CÉLZÁS
Használja ki a kontextuális célzást a legpontosabb célcsoport elérése érdekében
A kulcsszó alapú célzás hagyományos eszköze a PPC reklámnak. Lehetővé teszi a szöveges hirdetések megjelenését azon cikkeknél, amelyek iránt potenciális vásárlója érdeklődik.
A kulcsszavaknak nem feltétlenül kell kizárólag a termékeivel összefüggésben lennie, hanem azon témákra is vonatkozhat, amely iránt célcsoportja érdeklődik.
Például, ha célcsoportja az anyukák, akkor jó, ha kulcsszavai összefüggnek az alábbi témakörökkel: egészség, család, terhesség, kapcsolatok, gyerekek, háztartás, lakás, szépség, képzés, divat, vásárlás, sport, pszichológia, vagy életmód.
Ez a kampány minimálisan 20 000 HUF + Áfa költségvetéstől elérhető.