VIEWABILITY-RE OPTIMALIZÁLT KAMPÁNY
Viewability – téma, amely az online reklámok vásárlása során elengedhetetlenül fontos
Az online reklámozás kezdetétől a hirdetések nagy része ezer megjelenítés után fizetendő.
Azonban a banner reklám esetében ezer betöltéséről van szó, így az oldal görgetése során ez a reklám nem mindig kerül az oldal látható részébe.
A viewability a böngésző által betöltött banner reklám és az oldal látható részében található megjelenítések aránya.
Az Etarget ezt az arányt mérni tudja és optimalizálni úgy, hogy a kifizetett CPM és az elért láthatóság mértékének aránya a legjobb legyen.
Konzultáljon szakembereinkkel és hagyja, hogy beállítsák és optimalizálják kampányát úgy, hogy reklámja a látható mezőbe kerüljön, a kiválasztott célcsoportokra való célzás betartásával. Mindez a megfelelő megszólítás gyakorisága és előnyös kampányár betartása mellett.
A viewability-t, azaz a láthatóság mértékét 55-70%- ra meg tudjuk növelni. Minimális kampányköltség 270 000 HUF+ Áfa.