VIEWABILITY-RE OPTIMALIZÁLT KAMPÁNY

 

 

Viewability – téma, amely az online reklámok vásárlása során elengedhetetlenül fontos

Az online reklámozás kezdetétől a hirdetések nagy része ezer megjelenítés után fizetendő.

Azonban a banner reklám esetében ezer betöltéséről van szó, így az oldal görgetése során ez a reklám nem mindig kerül az oldal látható részébe.

A viewability a böngésző által betöltött banner reklám és az oldal látható részében található megjelenítések aránya.

viewability

Az Etarget ezt az arányt mérni tudja és optimalizálni úgy, hogy a kifizetett CPM és az elért láthatóság mértékének aránya a legjobb legyen.

Konzultáljon szakembereinkkel és hagyja, hogy beállítsák és optimalizálják kampányát úgy, hogy reklámja a látható mezőbe kerüljön, a kiválasztott célcsoportokra való célzás betartásával. Mindez a megfelelő megszólítás gyakorisága és előnyös kampányár betartása mellett.

A viewability-t, azaz a láthatóság mértékét 55-70%- ra meg tudjuk növelni. Minimális kampányköltség 270 000 HUF+ Áfa.

 

 


Kapcsolat

Etarget SE Szent István tér 4-5. 5. em. 2. 1051 Budapest

uzlet@etarget.hu

+36 1 / 445 37 83