NATÍV REKLÁM
Reklám, amely természetesen beolvad a weboldal tartalmába
A natív reklám megszólítja azon közönséget, akik olvasni szeretnének. Formájával beleilleszkedik a weboldal vizualitásába, teljesen hozzáilleszkedik, és további cikként jelenik meg.
A megfelelő kép és szövegválasztásnak köszönhetően természetesen elvezeti az olvasót a cikkre, vagy landing pagre.
A natív reklám jelenleg virágkorát éli, a hirdetők minden olyan lehetőséget megragadnak, amellyel elérhetik azokat az embereket, akiknek adblockere van, vagy akik figyelmen kívül hagyják a bannereket, PPC hirdetéseket, stb.
A natív reklám sajátos hozzáállást igényel, és nem mindegy milyen tartalomra irányítja át a felhasználót.
Mivel ez a reklámforma főleg az ajánlott cikkek között helyezkedik el, a felhasználó az átkattintás után cikket vár.
Ha megfelelő tartalmat választ, reklámja nagyobb figyelmet kelt és sikeresebb lesz. Pozitívum, hogy reklámja ténylegesen hozzáadott értéket adhat.
Ugyanis termékét, ill. szolgáltatását belefoglalhatja egy tippeket, szakemberrel folytatott párbeszédet, vagy felmérést tartalmazó cikkbe, melyek érdekesek a felhasználónak.
Ezért a felhasználó nem érzékeli negatív reklámként, inkább pozitív érzéseket kelt, megbízható, mindenki könnyen megtalálja és ami a legfontosabb kapcsolatot teremt.