A remarketing minden internetes hirdető számára ajánlott. A lényege, hogy azokat a felhasználókat próbálja megszólítani, akik már jártak a közelmúltban a hirdetett honlapon, de el is hagyta azt, mielőtt elvégezte volna a kívánt aktivitást, ami lehet regisztráció, vásárlás, stb. Az ilyen látogató megszólítása azért kívánatos, mert az átlagosnál sokkal jobb az esélye, hogy visszatér a honlapra. A remarketing reklámot néhány órától, néhány napos intervallumig szokás megjeleníteni az után, hogy a felhasználó elhagyta a honlapot. Az ilyen kampány előnye az azonnali megtérülés, és ez könnyen mérhető is.
1. SZÉLESKÖRŰ ELÉRÉS
A preremarketing célja, hogy a kiválasztott rendszer a lehető legnagyobb elérést biztosítsa, hogy a potenciális ügyfél megtalálja, bárhol is jár az interneten. Az ETARGET ezért több mint 40 reklámszolgáltató rendszeréhez ad banneres hozzáférést, többek között az ETARGET saját rendszerébe is, de olyanokéhoz is, mint a Google, Internet Billboard, Rubicon, Smart Adserver és mások. A több reklámszolgáltató nagyobb elérést jelent.
2. EGYSZERŰ KAMPÁNYKEZELÉS
Nagy előnyt jelent a kampánykezelésnél, hogy a rendszer egyszerűen kezelhető. Az ETARGET kezelői felületén megtalálhatóak a remarketing kampány összes fontosabb beállítása, amelyek automatikusan át vannak mentve a bekapcsolt rendszerekbe is.
3. BANNEREK KÉSZÍTÉSE
A hirdetőknek gyakorta problémát jelent, hogy a bannerek kreatívjait aktualizálni kell. Ezen próbálunk meg segíteni azzal, hogy hirdetőinknek engedményes áron kínálunk bannerkészítési szolgáltatást is. Remarketing célra legnépszerűbbek a klasszikus bannerformátumok, de szöveges reklám is. Szerencsére az ETARGET mind a két formátumot támogatja.
4. EXTRA SZOLGÁLTATÁSOK
A klasszikus szolgáltatások mellet az ETARGET néhány különlegességet is tartogat, mint például a dinamikus remarketing, ami abból áll, hogy képes automatikusan bannereket készíteni azokról a termékekről, amelyeket potenciális ügyfele nemrég meglátogatott. A konverzióanalízis komplex kiértékelési algoritmus. A kampányokat személyre is lehet szabni, illetve elérhető a storytelling funkció is, azaz különböző tartalmú bannerek folyamatos megjelenítése a felhasználó számára, abban az időben, amikor meglátogatta weboldalát. Ha egy ügyfél időközben vásárolt a honlapon, már nem szükséges rá célozni a remarketing keretein belül. Ezen segít a „burncookie“ funkció, amely az ilyen ügyfeleket törli a remarketing publikumból.
.