A PPC- hirdetés költséghatékony eszköz a honlap forgalmának növeléséhez és fenntartásához. A hirdetés szövege tartalmazza a termék vagy szolgáltatás leírását, amely arra ösztönzi a felhasználót, hogy látogassa meg webhelyét, és vásároljon az Ön oldalán. Hirdetése az ETARGET partnerhálózat oldalain jelenik meg, a közismert hírportáloktól a szűk profilú, kis weboldalakig (blogok, hobbi, vicces oldalak, stb.).
Példák arra, hogy jelenleg honnan érkeznek a látogatók:
A PPC hirdetések előnye, hogy grafikus segítsége nélkül is néhány percen belül létrehozható. Az ETARGET hirdetés specifikussága, hogy nagyobb méretű, mint más PPC reklám, ami lehetőséget ad arra, hogy a szöveges reklámhoz képet is csatoljunk, így a PPC hirdetés feltűnő és reprezentatív. A változatos banner méreteknek köszönhetően asztali gépeken, mobil telefonokon és videolejátszókon is megjeleníthető. Hatékony eszköz olyan termékek propagálásához, amelyek aktív reklámozást igényelnek (például divat, biztosítás, utazási biztosítás, banki termékek, utazási irodák stb.).