PPC hiredetési szabályzat Az ETARGET hirdetési rendszerében való megjelenés feltétele, hogy a létrehozott szöveges hirdetéseknek az alábbi Hirdetési szabályzatban foglaltaknak kell megfelelniük. A hirdetések letiltásának elkerülése érdekében kérjük, hogy figyelmesen olvassa el az alábbi szabályzatot.
Az ETARGET- és a partnerhálózatokban megjelenő hirdetések általános szabályai a hirdetés nem tartalmazhat vulgáris szavakat és kifejezéseket nem hirdethető szerencsejáték, sportfogadás,ismeretterjesztő játék, amennyiben a hirdető nem rendelkezik érvényes engedéllyel alkohol és dohánytermékek valamint azok fogyasztásával összefüggő termékek hirdetése törvényileg szabályozott fegyver, lőszer, robbanóanyag hirdetése törvényileg szabályozott termékek hirdetése felnőttek részére (pornó, szexuális segédeszközök, gyógyszer kiegészítők...) engedélyezett, azonban tekintettel a hirdetés karakterére, megjelenése az egyes partnerhálózatokban korlátozva lehet, esetleg elutasításra kerülhet a hirdetés nem tartalmazhat szexuális jellegű provokatív kifejezéseket, meztelenséget, esetlegesen nyíltan megjelenített vagy feltűnő testhelyzetet megjelenítő tartalmat társkereső oldalak az ETARGET hálózatában engedélyezettek, azonban tekintettel a hirdetés karakterére, megjelenésük az egyes partnerhálózatokban korlátozva lehet, esetleg elutasításra kerülhet gyógyszerek és gyógyszer kiegészítők hirdetése engedélyezett az ETARGET hálózatában, amennyiben azok nem törvénybe ütközőek. Tekintettel a hirdetés karakterére, megjelenése az egyes partnerhálózatokban korlátozva lehet, esetleg elutasításra kerülhet táplálékkiegészítők és zsírégető termékek hirdetése engedélyezett, feltéve ha nem népszerűsítenek nem engedélyezett termékeket és bármilyen más csak saját felelősségre használható veszélyes terméket MLM (multi-level-marketing) hirdetés az ETARGET hálózatában engedélyezett azzal a feltétellel, hogy nem buzdít csalásra vagy más bűncselekményre, nem téveszti meg a felhasználót és nem közöl hamis állítást. Tekintettel a hirdetés karakterére, megjelenése az egyes partnerhálózatokban korlátozva lehet, esetleg elutasításra kerülhet a hirdetés nem támogathat vagy nem buzdíthat illegális és bűncselekményre, nem lehet megtévesztő és nem közölhet hamis állítást.
A hirdetés fejléce és leírása:
kizárólag magyar nyelven íródhat, a magyar nyelv helyesírási szabályainak megfelelően a honlap, amelyre a hirdetés mutat magyar nyelvű kell legyen érthető és objektív szorosan össze kell függjön a honlap tartalmával, amelyre a felhasználó az adott hirdetésre való kattintással eljut
A hirdetés fejléce és leírása nem tartalmazhat:
elérhetőséget (e-mail, telefonszám, cím, stb.) konkurens cégek és termékek megnevezését ismétlődő kifejezéseket, szóösszetételeket és megfogalmazásokat a hirdetés fejlécében és leírásában rövidítéseket, kivéve az általánosan használtakat (pl., stb. és más hasonlók) vulgáris és szleng szavakat olyan általános kifejezéseket, amelyek lehetnének bármilyen hirdetésben, mert függetlenek a hirdetés tartalmától és valamilyen cselekvésre szólítanak fel, mint pl. „kattintson ide“, „látogassa meg weboldalunkat“ dupla helyközöket, matematikai és egyéb jeleket (+, <, >, ::, |, { }, :-), stb.) különálló nagybetűket a hirdetés legfeljebb egy felkiáltójelet tartalmazhat nagybetűvel írt szavakat, kivéve az olyan kifejezéseket, mint pl. CD, DVD, CD-ROM, stb., a a saját cég nevét nagy betűkkel írva, kivéve, ha az így szerepel a cégjegyzékben az Ön által kínált termék/szolgáltatás árát, amennyiben ez nem található meg a weboldalon is, amelyre a hirdetés mutat
Kulcsszavak:
A kulcsszavaknak összefüggőnek kell lenni annak a weboldalnak a tartalmával, amelyre a felhasználó az adott hirdetésre való kattintással eljut. Amennyiben a hirdetés hatékonysága (a megjelenítések és a rákattintások aránya) túl alacsony, a rendszer a hirdetést automatikusan felfüggesztheti.
Illusztrációk:
Az illusztrációnak támogatnia kell a hirdetés célját és összegyűjteni azon felhasználókat, akik érdeklődnek az Ön terméke iránt. Felkelteni azon felhasználók figyelmét is, akik elsősorban a képekre, majd ezt követően a szövegre figyelmesek.
Ideális, ha az illusztráció minél pontosabban ábrázolja a kínált terméket vagy szolgáltatást. Minél egyértelműbb a tartalma, annál több releváns érdeklődőt gyűjthet össze kevesebb költségvetésből.
A hirdetéshez rendelt illusztráció:
szorosan össze kell függjön a honlap tartalmával, amelyre az érdeklődő a hirdetésre történő kattintás után jut el. 254x133 pixel méretű kell legyen, a maximális méret 500 kb a kék keret jelzi, hogy a Facebook-on milyen módon jelenik meg az illusztráció
A hirdetéshez rendelt illusztráció nem tartalmazhat:
elérhetőséget (e-mail, telefonszám, cím, URL, stb.) konkurens cégek és termékek megnevezését több mint 20 % szöveget a cég logóját az illusztráció tartalma nem népszerűsíthet törvénybe ütköző tevékenységet (pl. fasizmust...) vulgarizmust olyan szöveget, amely cselekvésre szólít fel és minden illusztráció tartalmazhatja függetlenül a tartalomtól, mint pl. "kattintson ide", "látogassa meg az oldalt"