Az ETARGET a Programmatic technika segítségével több tízezer weboldalhoz ad bannerhozzáférést bel- és külföldön egyaránt. Saját, magyarországi hálózatunk szintén minőségi felületeket jelentenek. A weboldalak szekcióban a honlapokat elsősorban az elérhetőség, minőség és ár szempontjából vesszük figyelembe.
Példák arra, hogy jelenleg hol jelenítünk meg reklámot:
A jó célcsoport kiválasztása nagyon fontos, ez határozza meg, hogy kampánya sikeres lesz-e. Az adminisztrációs felületén megtalálja az aktuálisan elérhető publikumokat leírásukkal együtt.
A költségvetést és az egységárat Ön állítja be. A banneres reklámért 1000 megjelenítés után szokás fizetni (CPM). A reklám létrehozásakor meg kell adni, hogy mekkora az az összeg, amit 1000 megjelenítésre szán. Ennél többet biztosan nem fog fizetni, kevesebbet lehet.