Magunkról
Milyen típusú reklámokat kínál az ETARGET?
A hirdetés megjelenítése egyszerre több rendszerben?
Az Etarget egy célzott hirdetés
Mikor fizet a kattintás után és mikor a megjelenítés után?
Egyszerűen létrehozható kampányok?
Etarget mint marketingeszköz?
Hogyan kezdjek el hirdetni?
Nem vagyok cégtulajdonos, így is regisztrálhatok?
Hol jelennek meg konkrétan az Etarget reklámjai?
Mely országokban elérhető az Etarget szolgáltatása?
Hogyan rendeli hozzá az Etarget a reklámokat a cikkekhez?
Mit takar a megjelenés idő szerinti táblázata?
Hogyan alakítson ki ideális hirdetést?
Ideális hivatkozás kialakítása – retargeting?
PPC
Kattintatás alapú reklámforma, amely jellemzően kontextuálisan vagy kulcsszó alapján jelenik meg. A hirdető nem fizet a megjelenítése után, csak akkor, ha a potenciális ügyfél rákattint a reklámra és így eljut a hirdetett weboldalra.
Egyéb megnevezések: pay-per-click, CPC, cost-per-click
CPM - cost per mille, vagyis ezer megjelenésre jutó költség
A banner reklámot ezer megjelenésben mérik. A beállításokban kiválasztja a CPM árát, ami az Ön legmagasabb ajánlataként szerepel a felületi aukcióban, reális időben. Ön dönti el, hogy mennyit szán kampányára amivel egyúttal beállítja annak intenzitását és az elért közönséget is.
CTR (ang. Click Through Rate, átkattintási ráta)
az online reklám nemzetközileg használt mérési standardja. Általában százalékban tüntetik fel és az alábbi kérdésre ad választ: Azon felhasználóknak, akik látták a reklámot hány százaléka kattintott rá,
Példa:
Ha a CTR 0,3%, akkor reklám ezer megjelenéséből három felhasználó kattintott a reklámra.
A kontextuális és a keresőkben megjelenő reklámok esetében a hirdető nem fizet a megjelenés után. Csak akkor fizet, ha valaki kattint hirdetésére.
RTB - a reklám vásárlás aukciós modellje (Real Time Bidding)
A felhasználó megjelenést vásárol – impressziót több reklámhálózatba, reális időben. A vásárlás (aukció) és a megjelenés a másodperc töredéke alatt végbe megy.
Programmatic
Egy olyan automatizált módszer, amellyel média felületet vásárolhat digitális platformon keresztül. Ez a mód felváltja a hagyományos megrendelésen és ajánlatkérésen alapuló reklámozást.
Banner
Különböző méretű és formátumú bannereket lehet választani, a specifikációt itt megtalálja. A reklámok egyik előnye a call-to-action gomb, amely akcióra ösztönzi a felhasználót (pl. vásárlás, játék, regisztráció, kapcsolat felvétel és hasonlók). A szöveges hirdetéssel ellentétben a banneres reklámot megjelenés után kell fizetni (az árakat 1000 megjelenésért szokás feltüntetni), a kattintások ingyenesek. A bannerek ideálisak a márkaismeretség növelésére, új termék, márka, vagy szolgáltatás bevezetésére, mivel figyelemfelkeltőek, és változatos helyeken jelennek meg. A banner reklámokról itttudhat meg többet.
PPC szöveges hirdetés
a pay-per-click reklám egy szöveges reklám, ahogy már megnevezésből is adódik, a kattintás után fizet, miközben a reklám megjelenítése ingyenes. A PPC előnye, hogy a kisebb grafikai elem (kép) elégséges szövegteret biztosít arra, hogy termékét bemutassa, mégis felkelti az ügyfél érdeklődését. A szöveges rész egy maximum 30 karakteres címsorból és két sor, max. 40 karakteres leíró részből áll. A formátum többnyire megjeleníti hirdetett honlap domain nevét is. Erre a reklámtípusra jellemző a kulcsszó alapú célzás, de az Etarget több célzási módot is kínál, beleértve a retargetinget is, amely funkció a PPC reklámoknál 7 napig automatikus és ingyenes.
Remarketing (retargeting)
Olyan internetes reklám technika, amely webodala volt látogatóinak jeleníti meg a reklámot. Az Etarget hálózata minden oldalán megjelenít retargeting hirdetéseket.
Kulcsszavak
Olyan kifejezések, amelyek kontextuális reklámok és a keresőkben szereplő reklámok célzására szolgálnak. Ha a kulcsszó alapú célzást választja, akkor adjon meg egy vagy kétszavas kifejezéseket, amelyek illenek termékére és ügyfelei érdeklődési körére. Ez lehetővé teszi a szöveges hirdetés elhelyezését olyan internetes weboldalra, amelyet feltételezhetően potenciális vásárlói látogatnak. Ajánlott a minimálisan 20 kulcsszóra való célzás, de az optimális kulcsszó 50, vagy több.