A linkek rotálása funkció

1 Miért érdemes a Linkek rotálása funkciót használni?

A linkek rotálása egy olyan funkció, amely lehetővé teszi a hirdető számára, hogy ugyanazon kulcsszóhalmazhoz 3 különböző linket rendeljen hozzá. Az Etarget rendszere az adott link mindhárom verzióját megjeleníti az internetezőknek, kiértékeli azokat, és a legeredményesebbet fokozottan jeleníti majd meg. (Természetesen lehetővé tesszük a hirdetések megjelenítési gyakoriságának beállítását is.)

  • könnyűszerrel meg tudja állapítani, mely ajánlatára legfogékonyabbak az érdeklődők (pl. az árengedményre, vagy az ingyenes kiszállításra)
  • 3 különböző linket hozhat létre egyetlen termék vagy szolgáltatás népszerűsítésére
  • különböző termékeket hirdethet azonos kulcsszóhalmaz segítségével, s mindezt egyetlen ügyfélfiókon belül

2 Hogyan tudom létrehozni egy link különböző variációit ?

Variációk létrehozása
  • az ügyfélfióban kattintson a „Linkek“, „Új link létrehozása“ lehetőségre

  • hozza létre az A, B és C variációkat
  • az ily módon kapott linkekhez rendelje hozzá a terméket, illetve célcsoportot jellemző kulcsszavakat
  • állítsa be a kattintási díjakat
  • mentse el az árakat, és a rotálást ezzel be is állította. Természetesen lehetősége van arra is, hogy az egyes linkvariációkhoz más-más illusztrációt csatoljon. Ezt az illusztráció ikonjára kattintva tudja megtenni.
Variációk hozzárendelése már meglévő linkhez
  • az ügyfélfióban kattintson a „Linkek“
  • a kívánt linknél kattintson a „Módosítás“ menüpontra
  • válassza ki a B lehetőséget, és adja meg a link második variációját
  • válassza ki a C lehetőséget, és adja meg a link harmadik variációját
  • mentse el a linket

3 A variációk rotálásának beállítása (bővített funkció)

A variációk rotálásának módja (vagyis az A, B és C variáció megjelenítésének gyakorisága) automatikus, illetve manuális is lehet.

  • automatikus beállítás – az Etarget rendszere kiértékeli az egyes variációkat, és a legsikeresebbet fokozottan jeleníti majd meg, azaz a legnagyobb százalékarányban. Ez a beállítás tehát lehetővé teszi, hogy csak a legeredményesebb variációkra hirdessen (alapbeállítás az ügyfélfiókban).
  • manuális beállítás – a hirdető saját megítélése alapján változtathatja azt, hogy milyen százalékarányban jelenítse meg a rendszer az egyes variációkat. Ebben az esetben előfordulhat, hogy a kevésbé sikeres variáció is olyan gyakorisággal jelenik majd meg, mint a sikeresebb verziók.

Ezt a lehetőséget az ügyfélfiók „Beállítások“ menüpontja alatt a „Megjelenítés“, Rotáció - egyéni beállítások résznél tudja aktiválni.Ezt követően lépjen vissza a “Linkek” részbe, és kattintson a “Módosítás” menüpontra.


4 Linkvariációk kiértékelése

A “Linkek rotálása” funció segít Önnek megtalálni a kampány szempontjából legeffektívebb linkvariációt. A leghatékonyabb link minden esetben az lesz, amelynek a legmagasabb a CTR-je (a kattintás és megjelenítés közötti arány). Minél magasabb a CTR értéke, annál alacsonyabb a kattintási díj. Az effektívebb link tehát több kattintást biztosít, alacsonyabb árért. A kampány kiértékelésére két különböző statisztika is rendelkezésre áll.

  • gyors nézet – amely a “Linkek” menüpontnál található meg
  • általános statisztika - amelyet a “Statisztika” menüpont alatt talál meg.

Ez a statisztika csak abban az esetben jelenik meg az ügyfélfiókban , amennyiben a Beállítások Megjelenítés menüjében a “A statisztika szétválasztása szöveges keresőkre, tartalomfüggő megjelenésre és általános megjelenésre” funkciót kikapcsolja.

A “Linkek rotálása” funció segít Önnek hatékonyabb módon kiértékelni kampányait. Ez a funkció úgyszintén segít a megfelelő kulcsszavak kiválasztásában is, illetve Ön is megtudhatja, mely ajánlatára, linkvariációra reagálnak a legjobban ügyfelei.

Amennyiben bármilyen kérdése adódna új szolgáltatásunkkal kapcsolatban, kérjük, keressen meg minket elérhetőségeink valamelyikén, emailben (info@etarget.hu) vagy telefonon (1/ 808 83 53).


Kapcsolat

Etarget SE Szent István tér 4-5. 5. em. 2. 1051 Budapest

uzlet@etarget.hu

+36 1 / 445 37 83